obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 3

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Stel het aan de kaak als u denkt dat een politici uit eigen belang handelt.
 Onderwerp afdrukken
Rel binnen D66 zet zich voort
beheerder
De vriendschappelijke relatie tussen D66-kopstukken Lousewies van der Laan en Alexander Pechtold loopt steeds meer deuken op. Gisteren heeft het conflict een hoogtepunt bereikt, toen Van der Laan haar opponent in het lijsttrekkerdebat neerzette als ongeloofwaardig. Pechtold spreekt van een vertrouwensbreuk.

"Een fractievoorzitter moet duidelijkheid verschaffen over de minister. Lousewies moet dus zeggen: ben ik geloofwaardig of niet", aldus Pechtold gisteravond op de partijbijeenkomst in Tilburg, waar het debat plaatsvond. Tot grote ontzetting van de Minister van Bestuurlijke vernieuwing hield Van der laan vast aan haar overtuiging dat hij ongeloofwaardig zou zijn.

Pechtold vindt het nu te ver gaan en zegt dat er "een grens overschreden" is; "Het woord ongeloofwaardig plaatst iemand buiten de cirkel van het debat. Dat is stijlloos en is schadelijk voor mij en de partij." Aan opstappen denkt hij nog niet. "Ik ga me nu inzetten voor het lijsttrekkerschap."

Bron: FOK
Politiek is elastiek, alles is rekbaar!

Doe mee, wees niet passief! De politiek bemoeit zich met jou! Dus bemoei je met de politiek!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Rel binnen D66 zet zich voort', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ministerraad buigt zich over 1 aprilgrap Donner Humor. : 2 01 Apr 2009
Verwerkingstijd: 0.08 seconden
2,163,575 unieke bezoeken