obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Hier mag gezeurd worden. Houd het wel netjes!
 Onderwerp afdrukken
Betaald parkeren, bah!
kiesverstandig
Gisteren op bezoek bij mijn tante in Assen. Ze is 91 en woont nog zelfstandig. Een aantal dingen kan ze niet meer zelfstandig doen, zoals naar winkels gaan in de stad.

Dus maar voor taxichauffeur gespeeld. Aangezien tante slecht ter been is steeds zo dicht mogelijk bij de winkels geparkeerd. Helaas hebben ze in Assen ook de betaalde parkeerplaatsen als welkome bron van inkomsten ontdekt.

Je ontkomt er dus niet aan voor je goede daad te betalen, maar ik gun die inkomsten de gemeente niet. Toen we naar de volgende winkel/parkeerplek wilden bleek ik nog 25 a 30 minuten parkeertijd over te hebben.

De volgende auto stond al klaar om "mijn" plekje in te nemen. Aangezien ik het zonde vond de resterende parkeertijd weg te gooien heb ik mijn ticket met resterende parkeertijd aan de wachtende bestuurder gegeven.

Een verbaasde reactie tot gevolg, maar mijn actie werd zeer gewaardeerd. Probeer het zelf eens uit.

Zo zie je maar hoe een simpel iets de wereld prettiger voor elkaar kan maken.
Gewijzigd door kiesverstandig op 29 October 2010, 09:54
Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
 
Bert2006
En hoe dankbaar kunnen sommigen zijn, hè??

Quote

kiesverstandig schreef:
Gisteren op bezoek bij mijn tante in Assen. Ze is 91 en woont nog zelfstandig. Een aantal dingen kan ze niet meer zelfstandig doen, zoals naar winkels gaan in de stad.

Dus maar voor taxichauffeur gespeeld. Aangezien tante slecht ter been is steeds zo dicht mogelijk bij de winkels geparkeerd. Helaas hebben ze in Assen ook de betaalde parkeerplaatsen als welkome bron van inkomsten ontdekt.

Je ontkomt er dus niet aan voor je goede daad te betalen, maar ik gun die inkomsten de gemeente niet. Toen we naar de volgende winkel/parkeerplek wilden bleek ik nog 25 a 30 minuten parkeertijd over te hebben.

De volgende auto stond al klaar om "mijn" plekje in te nemen. Aangezien ik het zonde vond de resterende parkeertijd weg te gooien heb ik mijn ticket met resterende parkeertijd aan de wachtende bestuurder gegeven.

Een verbaasde reactie tot gevolg, maar mijn actie werd zeer gewaardeerd. Probeer het zelf eens uit.

Zo zie je maar hoe een simpel iets de wereld prettiger voor elkaar kan maken.

Niemand is volmaakt en perfect, laat `n ander in eigen waarde.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Betaald parkeren, bah!', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
Met kenteken parkeren in Amsterdam Privacy : 1 19 Jun 2008
Parkeren grote auto wordt onbetaalbaar(der) Zoals de wind waait, waait mijn jasje : 1 02 Sep 2007
Verwerkingstijd: 0.07 seconden
2,170,712 unieke bezoeken