obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Zullen de verkiezings-beloftes worden waargemaakt of gebroken? Wij als burgers moeten vertrouwen op de gekozen politici in de Tweede Kamer en in de regering of die de beloftes zullen nakomen.
 Onderwerp afdrukken
De tijd van de VOC is voorbij.
KNEUT
De tijd van de VOC is voorbij.

Hopelijk wordt de politiek nu eens wakker, het volk heeft gekozen.
Nederlanders hebben geen vertrouwen meer in de mannen in nette pakken met hun mooie stropdas, en gladde praatjes.
Of je nu een auto koopt of een verzekering afsluit, het zijn altijd de mannen met nette pakken, die ervoor zorgen dat het de Nederlander altijd geld erop toe moet leggen.
De politiek belooft altijd iets en doet wat anders, ook mannen met nette pakken.
De crimineel anno 2010 is wel degelijk herkenbaar, hij draagt een nette pak met een mooie stropdas en belooft u bergen met goud door zijn gladde praatjes.
Maar de Nederlander trapt hier niet meer in, de man met de nette pak zit er alleen voor zijn eigen gewin.

Extra voorbeeld DSB die hebben een hele hoop mensen en gezinnen in schulden en diepe ellende gestort, is hier ooit wat aan gedaan om die mensen te helpen door de regering?
Om ook maar iets te ondernemen nadat DSB gevallen was de incasso bureau"™s die nog steeds onder DSB vielen een halt toe te roepen ???
Nee deze mensen moesten hun huis verkopen en zitten diep in de schuld, dankzij de heer Dirk Scheringa ook weer een man in een nette pak "schaam u diep"
Regering die wel banken en verzekeringen hebben geholpen maar niet het volk of de pensioenen "schaam u diep

Hoe Blind kan je zijn?

En hoe kon het CDA zo BLIND zijn dat ze de nederlaag niet zagen aankomen!!!!
Ik had het nog wel erger verwacht, al die adviseurs van het CDA kunnen gelijk hun biezen pakken.
En wie maken ze nu leider? Verhage laat mij niet lachen

Ow ja en we zijn natuurlijk nooit vergeten dat wij in een vrije democratie waar iedereen een eigen mening mag hebben volgens het CDA.
Nooit meer hebben kunnen kiezen of we nu wel of niet bij europa wilden als Nederland, nee dit is na het eerste referendum wat negatief uitviel maar nooit meer gevraagd.
De regering heeft in zijn minderheid voor de meerderheid va het Nederlandse volk gewoon besloten om bij europa te gaan.
En nee alles werd niet duurder!! Mijn salaris werd niet door 2,20 gedeeld en de prijzen gingen niet van 1 gulden naar 1 euro nee hoor echt waar niet.

Ik hoop dat de huidige politiek de grootste fout ooit nu nog maakt en dat is geen regering vormen met de PVV, dan wordt de PVV zeker en echt wel de grootste partij.

En neem misschien ook bezuinigingen van andere landen over, bijvoorbeeld Duitsland, die gaan voor 1/3 op verkeersborden en stoplichten bezuinigen.
Nadeel of voordeel er zijn hierdoor wel meer aanrijdingen gekomen maar minder ernstig.
Maar op de uitgaven spaart dit miljarden uit, ook op de nieuw aan te leggen wegen spaart dit een hoop uit.
Vindt ik zelf niet eens zo,n slecht idee, geef de bestuurder maar meer verantwoordelijkheid.

En Cohen moet ook zijn mond houden dat de PVV niet betrouwbaar is nu de AOW geen breekpunt meer is, Wilders had direct al een vooruitziende blik dat met dit punt geen regering te vormen zou zijn met de VVD.
Als er ergens draaikonten zijn dan is dit bij de PVDA, die draaien net zolang tot ze echt niet meer kunnen draaien.

En dan nog de vraag die steeds wordt geopperd heeft de PVV wel voldoende deskundige mensen?
Als we de afgelopen regeringen zien daar zaten pas een hoop incompetente ministers in die na blunder en blunder ten koste van alles de hand boven het hoofd werden gehouden.
Hoe bedoel je vriendjes politiek.

Het volk mocht jaren niets zeggen over dingen die in hun buurt toenamen, criminaliteit en dan vooral door allochtonen, want dit was dan al snel discriminatie.
En pas nou op roep het niet te hard want dan wordt je nog in elkaar getrapt ook.
Er mag ook niet verteld worden dat meer dan 80% in de gevangenis allochtoon is, Maar dat brengt het personeel dan zelf wel naar buiten die cijfers, anders hadden we toch al die tijd gedacht dat de verhouding andersom was of enigszins gelijk."

Meer politie op straat, laat ze maar solo rond rijden met camera,s erbij inplaats van dat ze altijd met zijn tweeen moeten zijn, en kijk een verdubbeling van het blauw op straat.
En maak dat de agent minder op het bureau moet zijn, neem notulisten aan voor de verslagen.

Wachtgeld wat is dat? dat krijgen ministers die niet meer in functie zijn ongeacht waarom.
Op mijn loonstrook betaal ik al heel mijn leven een WW toeslag, nee dat moet nu maar zoveel mogelijk uitgekleed worden tot 1 jaar max
En dan moet je ook nog het ontslagrecht versoepelen, en de ontslag vergoeding afbouwen.
Ik heb zeker geen hypotheek? en ik krijg zeker makkelijk een baan als ik tegen de 50 jaar ben?

En zo zijn er nog tal van dingen te noemen waarvan het volk denkt, politiek mannen in nette pakken u belooft al jaren iets, maar doet niets.
Weet u het nog? "Na het zuur komt het zoet"
Ja lieve zoete gerritje

R.F Schiedam
Gewijzigd door KNEUT op 11 June 2010, 12:51
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De tijd van de VOC is voorbij.', te verwijzen!

BBcode:
HTML:
Verwerkingstijd: 0.08 seconden
2,162,603 unieke bezoeken