obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 4

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Zullen de verkiezings-beloftes worden waargemaakt of gebroken? Wij als burgers moeten vertrouwen op de gekozen politici in de Tweede Kamer en in de regering of die de beloftes zullen nakomen.
 Onderwerp afdrukken
BESEFFEN WIJ WAT ER TE GEBEUREN STAAT IN ONS LAND
harold
op zich is het helemaal niet verkeerd dat verdeeldheid groot is in ons land momenteel.
maar beseffen wij allemaal wel wat er te gebeuren staat als dhr wilders aan de macht komt
als hij inderdaad onze medelanders weigert een leven in nederland op te bouwen.
ik vind het knap gevaarlijk , was het niet mijn opa die mij als klein jochie vertelde wat er in de oorlog allemaal gebeurd is. nee natuurlijk gaat meneer wilders geen mensen in kampen stoppen en vermoorden , maar hij sluit wel groepen uit .
natuurlijk moet er iets gedaan worden aan de criminaliteit , natuurlijk heeft balkenende niks waargemaakt , en had bos 4 jaar geleden moeten zeggen tegen de sp wij doen het alleen met jullie .
ik maak mij echt zorgen hoor , waarom zou de islam een gevaarlijke religie zijn . ja als je in de islam je eigen regels leest ja , als je denkt dat er in de koran staat dat je een vliegtuig in en gebouw mag boren .
maar hebben wij hier zelf ook niet van die gevaarlijke godsdiensten , ik kom zelf uit een dorp waarin veel mensen streng zeer streng gereformeerd zijn , hun kinderen worden niet ge-ent , ze hebben geen tv , verzekeren is tegen hun principes. als een kind zeer zeer ziek is van kanker zeggen dat onze lieve heer het zo gewild heeft.
en dan vind ik toch dat dat ook vrij ver gaat hoor , dus geloof dat dhr wilders moet ophouden over het gevaar van de islam , of over kut marrokanen , turken , of antilianen.
tuurlijk zijn die er , maar dan zijn er ook de kut hollanders want daar zijn er ook 2 miljoen van kijk smorgens maar eens in de file of gewoon in het verkeer of dagelijks leven.
mensen moeten wij niet gewoon een flinke dreun hebben , iemand die zegt kom op en nu normaal .
laten we eens goed nadenken .
wat vooral belangrijk is , dat is dat we GAAN stemmen in juni
want ik hoor allemaal mensen klagen , en dan wordt er gevraagd wat ze hebben gestemd 3 jaar terug , oh nee ik stem nooit
oke dan moet je ook je mond houden ... je hebt eens in de 4 jaar de kans neem je die niet hou dan ook weer 4 jaar je mond
je krijgt ook geen garantie op een tv die je nooit hebt gekocht.
oke er moet iets gebeuren in nederland want inderdaad de gevestigde orde heeft er een potje van gemaakt daar ben ook ik het mee eens
maar dat zeiden we na balkenende 1 ook al en toch wordt hij elke keer weer herkozen.
terwijl ik hem toch het zwakte-kopie van de regering vind.
een echte politieke voorkeur heb ik niet ik stem gewoon op degene met wie mijn ideeen het meest stroken.
maar premier wilders wordt het zeker niet , want als je alleen maar praat over criminaliteit en islam maar inhoudelijk echt helemaal niks laat horen nee sorry.
maar ik snap heel goed dat mensen wel enthousiast voor hem zijn , hij heeft een grote mond en hij zegt dat hij de nederlanders HUN land terug zal geven.
kortom hij zegt... correctie schreeuwd wat de anderen niet zeggen.
ja ik weet t die anderen hebben ook nog nooit iets waargemaakt
maar willen wij wel een land , waarin we andere culturen uitsluiten om in ons land te leven en te geloven.
vergeten wij niet , dat er een heleboel lieve en goede medelanders zijn.
dus omdat mijn buurvrouw een hoofddoek draagt respecteerd ze mij niet ?
nou ik heb nog nooit zulke lieve buren gehad .
en natuurlijk vind ik ook dat als je hier leeft ook nederlands moet kunnen spreken .
en dat je je aan moet passen , en natuurlijk moeten degene die het verzieken heeel heel hard worden aangepakt.
maar dat geld ook voor geboren nederlanders met een nederlandse achtergrond of niet soms
natuurlijk moet er respect voor vrouwen zijn , maar kom ik toch weer op de zwaar gereformeerden die hebben dat ook niet , ze mogen nog niet eens lid zijn van de partij laat staan een funktie bekleden.
mensen laten we nu eens wijs zijn , en stem met je hart straks en ook met je hersens
we hebben reden tot boos zijn , echt wel , en sta je echt helemaal achter meneer wilders zijn ideeen stem dan ook op hem , maar weet wel wat u stemt
lees een programma helemaal , ook wat ze met u financien willen , dit geld natuulijk voor alle partijen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'BESEFFEN WIJ WAT ER TE GEBEUREN STAAT IN ONS LAND', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
Humor: "De staat kan zichzelf financieren!" Algemeen : 1 14 Jun 2008
Verwerkingstijd: 0.06 seconden
2,163,899 unieke bezoeken