obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 3

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Wat heeft de media voor invloed op publiekelijke uitspraken tijdens openbare debatten?
 Onderwerp afdrukken
de Hond manipuleert enquêtes & peilingen
Bert2006
Sinds jaar en dag vul ik de enquêtes van Peil.nl, Maurice de Hond, in. Hiervoor ontving ik altijd een e-mail met het verzoek een enquête in te vullen.

Omdat ik merkte dat "de uitnodiging voor een enquête" niet meer wekelijks, maar random binnen kwamen, heb ik een mail gestuurd met de vraag toe te lichten waarom er tegenwoordig selectief werd geënquêteerd. Dit heeft niets geholpen en m.b.t. de enquête over kilometerheffing heb ik daarom als vast lid van Peil.nl dus ook niet ingevuld.

Daaruit concludeer ik dat vergelijkingen met de peilingen van eerdere jaren niet kloppen maar erger nog, Maurice de Hond selecteert de Nederlanders die mee mogen doen aan een enquête.

Quote

Ik ondersteun dus de stelling dat de peilingen van Maurice de Hond gemanipuleerd worden en nergens op slaan.Het zou mij niets verbazen dat voor die peilingen m.b.t. politieke partijen selectieve keuzes worden gemaakt betreffende enquêtering. Dus zijn ze ongeloofwaardig en kunnen ze onbetrouwbaar worden beschouwd. Het is maar dat U het weet!!! Sad

Gewijzigd door kiesverstandig op 30 March 2010, 15:27
Niemand is volmaakt en perfect, laat `n ander in eigen waarde.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'de Hond manipuleert enquêtes & peilingen', te verwijzen!

BBcode:
HTML:
Verwerkingstijd: 0.14 seconden
2,163,969 unieke bezoeken