obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Wat heeft de media voor invloed op publiekelijke uitspraken tijdens openbare debatten?
 Onderwerp afdrukken
Peiling: Fors zetelverlies PVV, CDA profiteert
kiesverstandig
header


De zomer doet de PVV in de peiling van Synovate geen goed. De partij van Geert Wilders heeft zijn koppositie in de politieke barometer moeten inleveren.

Terugslag voor PVV in de peiling Terugslag voor PVV in de peiling

Wilders verliest met zijn beweging in de jongste peiling vier zetels. Als er nu verkiezingen waren geweest voor de Tweede Kamer, zou de PVV 28 zetels bemachtigen.

Synovate schrijft de terugval van Wilders toe aan de politieke stilte door het reces.

Grootste
In de vorige peiling van twee weken geleden stond de PVV nog op 32 zetels. Daarmee was het de grootste partij, samen met het CDA.

Lees verder bij de bron: Elsevier
Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
 
Bert2006

Quote

kiesverstandig schreef:
header


De zomer doet de PVV in de peiling van Synovate geen goed. De partij van Geert Wilders heeft zijn koppositie in de politieke barometer moeten inleveren.

Terugslag voor PVV in de peiling Terugslag voor PVV in de peiling

Wilders verliest met zijn beweging in de jongste peiling vier zetels. Als er nu verkiezingen waren geweest voor de Tweede Kamer, zou de PVV 28 zetels bemachtigen.

Synovate schrijft de terugval van Wilders toe aan de politieke stilte door het reces.

Grootste
In de vorige peiling van twee weken geleden stond de PVV nog op 32 zetels. Daarmee was het de grootste partij, samen met het CDA.

Lees verder bij de bron: Elsevier


Nou, ik geloof niet dat Geert Wilders hiervan wakker zal liggen, want wat heeft de CDA intussen dan gepresteerd om die winstmarge doen stijgen??? Het zomerreces geldt ook voor hen en het blijft voor iedereen vakantie-periode, alhoewel je hier en daar wat gekrakeel hoort. Wacht maar, na Augustus, zien we weer wat anders op de politieke barometer.
Niemand is volmaakt en perfect, laat `n ander in eigen waarde.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Peiling: Fors zetelverlies PVV, CDA profiteert', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
'PVV profiteert van wantrouwen tegen regering' Media invloed van kranten, radio en tv : 1 28 Mar 2009
Aantal bedreigingen politici neemt fors toe Zoals de wind waait, waait mijn jasje : 1 21 Jul 2008
Verwerkingstijd: 0.16 seconden
2,163,878 unieke bezoeken