obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Post hier suggesties, ideen, opmerkingen
 Onderwerp afdrukken
Milieu bewust!
kiesverstandig
Op de basis school wordt de jeugd al milieu bewust gemaakt. Duurzame energie zoals zonne- en windenergie word in de jeugdige kopjes ingeprent als oplossing.

Nu kunnen we daar alleen al een aparte discussie voor starten, dus als iemand zich geroepen voelt....

Nee het gaat me om het volgende. Er zijn van die simpele dingen waarvan je denkt als dit nu eens veranderd werd dan besparen we energie en het milieu. U weet wel dat van die co2 uitstoot.

Als iedereen nou eens zijn idee hier post, dan kan het kabinet de bruikbare ideeën eruit halen en goede sier maken.

Hierbij een idee waarmee het milieu gespaard word én een ergernis in het verkeer weggenomen wordt.

Het valt me op dat op lege kruispunten voorzien van stoplichten niet standaard de doorgaande route een groen verkeerslicht heeft ondanks dat er detectie lussen in het wegdek zitten. Overigens is het wel zo dat d.m.v. de detectie lussen het verkeerslicht snel weer op groen springt.

Maar je moet toch afremmen en weer optrekken, wat een verkwisting van energie/brandstof. Verder slijten je schijfremmen en je banden hierdoor, wat ook weer een milieubelasting is.

Tip is dus, zet altijd bij geen verkeersaanbod de doorgaande route op GROEN! Procentueel zal hierdoor het grootste aantal auto's niet meer hoeven af te remmen!!Angry

Hebt u een besparings tip? U bent uitgenodigd om die met ons te delen.
Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Milieu bewust!', te verwijzen!

BBcode:
HTML:
Verwerkingstijd: 0.11 seconden
2,168,873 unieke bezoeken