obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Gratis adverteren

Ad-Vertise.nl hoe werkt het? Registreer, selecteer "Advertenties Nederland" en maak een eigen tekst advertentie. Kies een ad formaat, pas de kleuren aan en plaats html code op je eigen website. Nu worden jouw advertenties vertoont op alle deelnemende websites die óók voor Advertenties Nederland hebben gekozen. Bekijk advertentie formaten.

Enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
Enquête: De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!" ja 81% [17 stemmen]
81% [17 stemmen]

nee
Enquête: De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!" nee 19% [4 stemmen]
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2006

Enquête-archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 1

· Leden online: 0

· Totaal aantal leden: 75
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen / Registreren

Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.

Shoutbox

U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

12 mei 2014, 13:21
Mensen met een laag inkomen hebben het aan zichzelf te danken. “Geregeerd door degenen die het verdienen”, dit is een goed standpunt. Iedereen die zijn best doet en hard werkt moet goed kunnen v

23 juni 2012, 20:13
Wij vertrouwen stemcomputers niet - www.wijvertrouwenstemcomputersniet.nl

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

't Is bijna niet te geloven maar zelfs in de politiek is humor te vinden. Weet je zelf iets humoristisch? Laat ons meegenieten.
Het patienten dossier is te privacy gevoelig!
Ja Ja 100%[2 stemmen]
Nee Nee 0%[0 stemmen]
Totaal aantal stemmen : 2
 Onderwerp afdrukken

Electronisch patientendossier... HET Systeem! :(

kiesverstandig
Telefoniste : 'Pizza Hut, goedenavond.'

Klant: 'Goedenavond, ik wil een paar pizza's bestellen.'

Telefoniste: 'Mag ik uw Burgerservicenummer, meneer?'


Klant: 'Dat is 222 0033653 52.'

Telefoniste : 'Dank U, meneer Jan Vandenbroecke. Uw adres is
Haagstraat 256 en uw vaste telefoonnummer is 288 54 22. Uw telefoon op
uw werk bij Dexia is 678 89 65 en uw GSM 0475-65 25 32. Vanuit welke
locatie belt U ons?'


Klant : 'Euh.... ik ben thuis. Vanwaar haalt u al deze info over mij?'

Telefoniste: 'Wij zijn op Het Systeem aangesloten, meneer.'

Klant: (zucht diep) 'Goed dan! Mag ik twee pizza's met ham, mozzarella en...'


Telefoniste: 'Ik denk niet dat dit een goed idee is, meneer.'

Klant: 'Hoezo?'

Telefoniste: 'U lijdt volgens uw medisch dossier aan hoge bloeddruk en
u hebt ook een te hoog cholesterolgehalte; uw ziekteverzekering
weigert de gevolgen van schadelijk eetgedrag te vergoeden in geval van
problemen. Bovendien krijgen wij ook een boete voor het leveren
ervan.'


Klant: 'Oei! Wat raadt u mij dan aan?'

Telefoniste: 'Probeert u onze Pizza met yoghurt en sojabrokjes eens. U
zult dat ongetwijfeld heel lekker vinden.'

Klant: ' Waarom denkt u dat ik dat zal lusten?'


Telefoniste: 'Uw vrouw heeft onlangs het boek 'Lekkere recepten met
soja ' in de lokale bibliotheek geleend'.


Klant: 'Ok... stuurt u daar dan twee van. Voor mij en mijn vrouw.'

Telefoniste: 'Goed. Dat kost samen dertig euro.'

Klant: 'Prima. Ik geef u het nummer van mijn creditkaart. Dat is....'


Telefoniste: 'Sorry, meneer, maar u hebt uw toegestane bedrag al
overschreden. U zult cash moeten betalen.'


Klant: ' Okay! Ik haal het bedrag wel uit de muur voordat uw bezorger
arriveert.'

Telefoniste: 'Dat zal niet lukken, meneer, er staat niets meer op uw
bankrekening.'

Klant (boos): ' Dat is uw zaak niet! Stuur die pizza's en ik zorg wel
dat ik het geld heb. Hoelang duurt het'?


Telefoniste: 'U krijgt de pizza's over een uur bij u thuis. Hebt u
haast, dan kunt u ze hier afhalen en contant betalen. Maar pizza's
per motor vervoeren is niet aan te raden, meneer.'

Klant (getergd): 'Hoe weet u dat ik een motor heb??'


Telefoniste: 'Ik lees hier dat u uw afbetalingen van uw auto niet meer
hebt kunnen doorbetalen en dat uw wagen in beslag is genomen. Maar uw
motor is betaald, dus ik veronderstel dat u die gebruikt.'


Klant: '@#%/$@&?#!'

Telefoniste: 'Mag ik U verzoeken om beleefd te blijven, meneer? U bent
al eens veroordeeld geweest wegens belediging van een wetsdienaar. Een
tweede aanklacht zou niet best zijn.'


Klant: (Sprakeloos)

Telefoniste: 'Nog iets anders, meneer?'

Klant: 'Neen... Of ja, toch wel: vergeet niet om ook de gratis twee
liter Cola te leveren zoals in uw folder staat.'


Telefoniste: 'Sorry, meneer, een uitsluitingclausule in onze
vergunning verbiedt ons om gratis dranken, die suiker bevatten, aan
diabetici te geven.... wat dacht u van suikervrije Rivella, meneer?
Die moet u natuurlijk wel betalen, maar...'


Klant: hangt op.




Wil jij in het electronisch patientendossier staan....?
Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Electronisch patientendossier... HET Systeem! :(', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerpen Forum Antw. Laatste bericht
Bewusteloosheid geen excuus voor elektronisch patintendossier Privacy 1 07 november 2008, 11:22
Verwerkingstijd: 0.05 seconden
1,799,624 unieke bezoeken