obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 3

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

't Is bijna niet te geloven maar zelfs in de politiek is humor te vinden. Weet je zelf iets humoristisch? Laat ons meegenieten.
 Onderwerp afdrukken
[Humor] Ons gulle kabinet
kiesverstandig
André Rouwvoet, Wouter Bos en Jan- Peter Balkenende vliegen over Nederland in een privé jet.
Rouwvoet wendt zich tot Balkenende en zegt: "Weet je dat ik een biljet van 500 euro door het venster zou kunnen werpen en iemand gelukkig kan maken".

Waarop Balkenende antwoordt: "Das goed, maar ik zou 10 biljetten van 50 euro door het venster werpen en 10 personen gelukkig maken".

Om niet onder te doen zei Wouter Bos: "Ik zou 100 biljetten van 5 euro door het venster werpen en 100 mensen gelukkig maken".

De piloot zucht en zegt tegen zijn copiloot: "Hoor die arrogante kerels eens bezig zijn". Zij realiseren zich niet dat wij die drie uit het vliegtuig kunnen gooien en dan miljoenen mensen gelukkig maken! Grin
Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Humor] Ons gulle kabinet', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
Balans: Wat zijn beloftes van kabinet waard? Verkiezingsbeloftes, waarmaken of breken : 3 21 Nov 2009
Bijna helft burgers: kabinet maakt samenleving slechter Media invloed van kranten, radio en tv : 1 22 May 2009
[Humor] Geen vertrouwen meer in banken! Humor. : 1 20 Dec 2008
Humor: "De staat kan zichzelf financieren!" Algemeen : 1 14 Jun 2008
Kabinet voelt niet voor wijziging kiesstelsel Politiek eigenbelang : 1 26 Apr 2008
Verwerkingstijd: 0.06 seconden
2,168,597 unieke bezoeken