obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 7

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Een politici die opeens iets anders beweert. We willen het graag weten.
 Onderwerp afdrukken
Rita Verdonk, trots op Nederland!
kiesverstandig
Goeie keuze Rita; trots op Nederland. Zeker na de speech van Maxima over de Nederlandse identiteit en de daarover losgebarsten discussie. Handig om daar op mee te liften.

Zeker ik voel me Nederlander en ik ben er trots op Nederlander te zijn. Per slot van rekening kun je je ouders en waar je geboren wordt niet uitzoeken en had ik het veel slechter kunnen treffen dan Nederland.

Juist omdat ik me Nederlander voel heb ik bij het referendum over Europa tegen gestemd. Ik voel me helemaal niet thuis in Europa met die (pl)Euro, geef mij de gulden maar weer terug. Verder wil ik helemaal niet dat Brussel over mij regeert, ik vind Den Haag al erg genoeg.

Juist door mee te gaan in dat Europa gedoe geeft Nederland haar identiteit op. Kennelijk heeft de Nederlandse bevolking dat ook zo gevoeld en massaal nee gestemd. Nu via een omweg wordt het 'ons' toch weer door de strot geduwt. Typisch iets voor de politiek.

Misschien heeft Rita de boodschap wel begrepen. De tijd zal het leren. Tot die tijd blijf ik mijn stem ongeldig maken tijdens de verkiezingen, want is het niet linksom dan is het wel rechtsom dat je als burger bedrogen wordt door de verkiezingsbeloftes. Zou daar soms de kloof liggen tussen burger en politiek?

Nog even een makkelijk inkoppertje; niet linksom niet rechtsom maar recht door ........

Ik ben benieuwd want eerlijkheid ben ik nog niet tegengekomen in de politiek
Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Rita Verdonk, trots op Nederland!', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
De harde waarheid in Nederland Invloed door te stemmen? : 2 02 Jun 2010
Einde van een vrij Nederland en Jan Modaal. Invloed door te stemmen? : 1 27 Nov 2009
Frontale aanval Bert Bakker op Rita Verdonk Politiek eigenbelang : 1 30 Jan 2007
Verdonk: Ik word vice-premier in nieuw kabinet Dit wil ik kwijt! : 2 15 Nov 2006
Verdonk eist excuses van Aboutaleb Politiek eigenbelang : 3 18 Oct 2006
Verwerkingstijd: 0.13 seconden
2,163,948 unieke bezoeken