obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 4

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Stel het aan de kaak als u denkt dat een politici uit eigen belang handelt.
 Onderwerp afdrukken
Verdonk eist excuses van Aboutaleb
karel

Quote

Minister Verdonk voor Vreemdelingenzaken eist excuses van de Amsterdamse wethouder Aboutaleb.

Gewin
Die zou Verdonk er van beschuldigd hebben de moord op Theo van Gogh politiek te hebben misbruikt. Aboutaleb ontkent dat hij gesproken heeft over politiek gewin. Wel maakte hij harde verwijten. Volgens Aboutaleb hebben Verdonk en premier Balkenende zich na de moord afzijdig gehouden en stond Amsterdam er alleen voor.

Verdraaiing
Verdonk sprak in het NOS Journaal van een 'schandalige verdraaiing van de feiten'. Ze wil niet meer met de Amsterdamse wethouder in debat.

Bron: RTL Nieuws


Politiek is; uitspraken doen en dan zeggen dat je het nooit gezegd hebt.
 
Bert2006
Vrije politieke meningsuiting op de tocht?
De ernst en het aantal incidenten waarin getracht is de vrije meningsuiting door (dreiging van) geweld lijkt te zijn toegenomen!!!SadShock
Niemand is volmaakt en perfect, laat `n ander in eigen waarde.
 
kiesverstandig
Aangezien de wereld gevormd word naar Amerikaans model, moet je niet vreemd opkijken als er nog meer geweld gebruikt gaat worden.

Kijk naar al die Hollywood pulp vol met geweld, je zou het haast normaal gaan vinden.

Kijk naar Amerikaans nieuws om te zien hoe bendes, geflipte scholieren en agenten graag hun vuurwapens gebruiken.

SadSadSad

Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verdonk eist excuses van Aboutaleb', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wolf in schaapskleren biedt excuses aan in raad Zoals de wind waait, waait mijn jasje : 1 16 Apr 2009
PVV eist gewoon antwoord op Kamervragen Politiek eigenbelang : 1 02 Feb 2009
Affaire-Duyvendak: VVD eist opheldering GroenLinks Een politici op een misser betrapt? : 2 14 Aug 2008
Rita Verdonk, trots op Nederland! Zoals de wind waait, waait mijn jasje : 1 18 Oct 2007
Frontale aanval Bert Bakker op Rita Verdonk Politiek eigenbelang : 1 30 Jan 2007
Verwerkingstijd: 0.11 seconden
2,163,854 unieke bezoeken