obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Gratis adverteren

Ad-Vertise.nl hoe werkt het? Registreer, selecteer "Advertenties Nederland" en maak een eigen tekst advertentie. Kies een ad formaat, pas de kleuren aan en plaats html code op je eigen website. Nu worden jouw advertenties vertoont op alle deelnemende websites die óók voor Advertenties Nederland hebben gekozen. Bekijk advertentie formaten.

Enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
Enquête: De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!" ja 81% [17 stemmen]
81% [17 stemmen]

nee
Enquête: De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!" nee 19% [4 stemmen]
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2006

Enquête-archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 1

· Leden online: 0

· Totaal aantal leden: 75
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen / Registreren

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.

Shoutbox

U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

12 mei 2014, 13:21
Mensen met een laag inkomen hebben het aan zichzelf te danken. “Geregeerd door degenen die het verdienen”, dit is een goed standpunt. Iedereen die zijn best doet en hard werkt moet goed kunnen v

23 juni 2012, 20:13
Wij vertrouwen stemcomputers niet - www.wijvertrouwenstemcomputersniet.nl

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Met steeds meer electronische mogelijkheden moeten we onze privacy goed in de gaten houden en ons niet laten meeslepen door (angst voor terroristische) sentimenten.
 Onderwerp afdrukken

Belgische politie waarschuwt voor nieuwe vind-ik-leuk-knop Facebook

karel
De Belgische politie geeft een opvallende waarschuwing. Gebruikers van Facebook moeten wat de politie betreft Facebooks nieuwe vind-ik-leuk-knoppen niet gebruiken.
Facebook is een marketingkampioen. Voortaan kan het onze reacties op de posts van onze vrienden of gevolgde pagina’s, meten.

Icoontjes
De vind-ik-leuk-knop is sindskort aangevuld met meer emoties. Als gebruikers daarop klikken, zou Facebook meer over hen weten dan voorheen, redeneert de politie. De icoontjes helpen niet alleen je gevoelens uit te drukken, ze helpen Facebook ook de doeltreffendheid van de advertenties op je profielpagina na te gaan.

Adverteerders
In de blogpost wordt gesteld dat als gebruikers bijvoorbeeld vrolijk zijn, Facebook daaruit kan afleiden dat reclames beter aanslaan. Met als gevolg dat adverteerders weer meer hebben aan de likes. "Een reden te meer dus om niet te snel te klikken als u uw privacy wilt beschermen", concludeert de politie. Federale Politie
Politiek is, "Uitspraken doen en dan zeggen dat je het nooit gezegd hebt.".

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Belgische politie waarschuwt voor nieuwe vind-ik-leuk-knop Facebook', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerpen Forum Antw. Laatste bericht
Speciale Google zoekmachine voor partijprogramma's Invloed door te stemmen? 1 27 mei 2010, 18:12
PvdA stoot kiezers af door keuze voor Job Cohen! Een politici op een misser betrapt? 1 18 mei 2010, 22:11
Vodafone en T-Mobile laten onterecht sms'jes lezen aan politie Privacy 1 30 mei 2009, 23:45
Stemmen op 4 juni voor het europees parlement Invloed door te stemmen? 4 30 mei 2009, 17:22
Politie breekt in in PC's Big Brother is hacking you! Privacy 7 22 mei 2009, 20:03
Verwerkingstijd: 0.02 seconden
1,704,735 unieke bezoeken