obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Hier mag gezeurd worden. Houd het wel netjes!
 Onderwerp afdrukken
Nieuwjaarwens voor iedereen!!!
Bert2006
Hierbij wil ik graag iedereen - zowel het beheer alsmede de bezoekers van dit forum - op deze wijze een Gezond en Voorspoedig 2007 toewensen en hopen op meer forum-activiteit dan voorheen.

Bezoekers en vaste gebruikers worden hierbij vriendelijk verzocht om uw discussie-bijdragen tenbehoeve van dit forum te activeren en uw inbreng regelmatig te doen gelden.
Er is genoeg politieke beweging ( bijv. de formatie), die aanleiding kunnen geven om daarover van gedachten te wisselen met anderen, kortom: laat uw mening weten waarmee u het wel of niet eens bent danwel wilt aanvullen!!!

In ider geval nodig ik - namens het beheer - iedereen uit om dit forum helpen doen groeien. M.v.g. Bert!!!
Niemand is volmaakt en perfect, laat `n ander in eigen waarde.
 
karel

Quote

Bert2006 schreef:
Hierbij wil ik graag iedereen - zowel het beheer alsmede de bezoekers van dit forum - op deze wijze een Gezond en Voorspoedig 2007 toewensen en hopen op meer forum-activiteit dan voorheen.

Bezoekers en vaste gebruikers worden hierbij vriendelijk verzocht om uw discussie-bijdragen tenbehoeve van dit forum te activeren en uw inbreng regelmatig te doen gelden.
Er is genoeg politieke beweging ( bijv. de formatie), die aanleiding kunnen geven om daarover van gedachten te wisselen met anderen, kortom: laat uw mening weten waarmee u het wel of niet eens bent danwel wilt aanvullen!!!

In ieder geval nodig ik - namens het beheer - iedereen uit om dit forum helpen doen groeien. M.v.g. Bert!!!


Hier sluit ik me volledig bij aan! Als aanvulling wil ik u oproepen op andere forums een linkje naar dit forum te plaatsen hetzij in een post of in een 'signature'. Zo kunnen meer mensen de weg naar dit forum vinden.
Politiek is, "Uitspraken doen en dan zeggen dat je het nooit gezegd hebt.".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwjaarwens voor iedereen!!!', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
Belgische politie waarschuwt voor nieuwe vind-ik-leuk-knop Facebook Privacy : 1 13 May 2016
Speciale Google zoekmachine voor partijprogramma's Invloed door te stemmen? : 1 27 May 2010
PvdA stoot kiezers af door keuze voor Job Cohen! Een politici op een misser betrapt? : 1 18 May 2010
Stemmen op 4 juni voor het europees parlement Invloed door te stemmen? : 4 30 May 2009
Oplossingen voor privacyschending Privacy : 1 25 Jan 2009
Verwerkingstijd: 0.08 seconden
2,163,982 unieke bezoeken