obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Stel het aan de kaak als u denkt dat een politici uit eigen belang handelt.
 Onderwerp afdrukken
Kamer haalt uit naar Donner
beheerder
Minister Piet Hein Donner van Justitie heeft woensdag de wind van voren gekregen van regeringspartij D66 en van de oppositiepartijen PvdA, GroenLinks en de SP. Donner verklaarde dat hij zijn politieke lot niet wil verbinden aan het wegwerken van de wachtlijsten in de jeugdzorg voor het eind van dit jaar.


Staatssecretaris Clemence Ross (Volksgezondheid) heeft dat wel gedaan. Agnes Kant (SP) noemde dat "moedig, maar niet verstandig". Donner zei:"Ik kies voor verstandig zijn". En hij voegde daar aan toe: "Ik kan die toezegging niet doen." Die opmerking viel verkeerd. De Kamer verweet de minister dat hij zich te weinig inspande.

Bron: NieuwNieuws
Politiek is elastiek, alles is rekbaar!

Doe mee, wees niet passief! De politiek bemoeit zich met jou! Dus bemoei je met de politiek!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kamer haalt uit naar Donner', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
auto's versturen privacygevoelige data naar de fabrikant Privacy : 1 28 Nov 2015
Vertrouwen in politici naar dieptepunt Media invloed van kranten, radio en tv : 2 15 May 2009
Ministerraad buigt zich over 1 aprilgrap Donner Humor. : 2 01 Apr 2009
Tweede Kamer: Burgerinitiatief moet worden voortgezet Invloed door te stemmen? : 1 06 Dec 2008
'Kamer laks bij aanpak leugen in Fitna-debat' Een politici op een misser betrapt? : 2 13 Apr 2008
Verwerkingstijd: 0.12 seconden
2,168,136 unieke bezoeken