obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 5

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Een politici op een misser betrapt? Deel het met ons
Door Job Cohen gaat de PvdA,
verliezen. verliezen. 67%[2 stemmen]
winnen. winnen. 33%[1 stem]
het programma radicaal veranderen. het programma radicaal veranderen. 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 3
 Onderwerp afdrukken
PvdA stoot kiezers af door keuze voor Job Cohen!
kiesverstandig
Triomfantelijk werd Job Cohen gepresenteerd als opvolger van Wouter Bos bij de PvdA. Hij leek zo'n goede keuze.

De media denkt dat de stuntelige interviews waar de gebrekkige kennis van Job Cohen over economische aangelegenheden aan het licht kwam er debet aan is dat de PvdA daalt in de opinie peilingen.

Dat kan best van invloed zijn. Maar waar ik nog niemand over gehoord heb, omdat het gevoelig en in de taboe sfeer ligt, is de afkomst van Job.

Wilders heeft de PvdA de Partij van de Arabieren genoemd. Kennelijk voelt een groot deel van de medelanders zich thuis bij de PvdA. Job is van Joodse afkomst. Zoals u wellicht weet is dit geen gelukkige combinatie. Ik vraag me af of de PvdA zich gerealiseerd heeft dat dit voor kiezers een probleem is.
Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PvdA stoot kiezers af door keuze voor Job Cohen!', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
Belgische politie waarschuwt voor nieuwe vind-ik-leuk-knop Facebook Privacy : 1 13 May 2016
Kiezers zien kloof met politiek groeien Verkiezingsbeloftes, waarmaken of breken : 3 30 Aug 2012
Speciale Google zoekmachine voor partijprogramma's Invloed door te stemmen? : 1 27 May 2010
'Wilders laat kiezers in de kou staan' Verkiezingsbeloftes, waarmaken of breken : 3 17 Aug 2009
Stemmen op 4 juni voor het europees parlement Invloed door te stemmen? : 4 30 May 2009
Verwerkingstijd: 0.14 seconden
2,167,892 unieke bezoeken