obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 3

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Denk u door te stemmen invloed te kunnen uitoefenen?
 Onderwerp afdrukken
Uitslag Europese verkiezing
kiesverstandig
Het is nutteloos hier een lijstje met zetels te presenteren omdat de definitieve uitslag nog niet bekent is.

Wel staat vast dat de PVV van Geert Wilders flink heeft gewonnen en met 4 of 5 zetels in het Europees parlement komt en daarmee misschien even groot wordt als de grootste partij het CDA

Leuk was het om naar het debat te kijken op tv.
De verliezers ontkenden om het hardst dat de uitslag van de Europese verkiezingen relevant was voor de landelijke politiek.
Met name winnaar PVV beweerde het tegendeel en eiste het aftreden van het kabinet.

Gelukkig werden er deze keer wel handjes geschud maar Agnes Kant liet toch wel wat felle kantjes zien in haar retoriek naar Wilders. Daarin liet ze blijken dat ze fel gekant is tegen een regering met de PVV. Haar gezicht sprak wat dat betreft boekdelen.

Het CDA was verbaal afwezig tijdens het debat en liep er de kantjes van af.

Wat is nu het succes van Fortuyn en nu Wilders? Mijn verklaring is het volgende; "De burger is de gevestigde politiek zat".

Dat is precies de reden van het oprichten van deze website. Om te protesteren tegen de gevestigde politiek door je stem ongeldig te laten verklaren (zie meer hierover op de voorpagina).

Ik denk dat veel mensen niet op de hoogte zijn van de mogelijkheid om je stem ongeldig te laten verklaren om op die manier te protesteren. Makkelijker is het om een protest stem op een partij als de PVV van Wilders uit te brengen.

Wist u dat het mogelijk is je stem ongeldig te laten verklaren?

Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitslag Europese verkiezing', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
Europese stemwijzer voor verkiezingen Europees Parlement Media invloed van kranten, radio en tv : 1 29 Jul 2008
VS bewaart Europese passagiersgegevens 15 jaar Privacy : 1 26 Jul 2007
Europese Unie functioneert niet! Algemeen : 2 29 Aug 2006
Europese Unie op een locatie Politiek eigenbelang : 1 16 Jun 2006
Verwerkingstijd: 0.22 seconden
2,163,419 unieke bezoeken