obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Wat heeft de media voor invloed op publiekelijke uitspraken tijdens openbare debatten?
 Onderwerp afdrukken
Europese stemwijzer voor verkiezingen Europees Parlement
kiesverstandig

Quote

Europese stemwijzer voor verkiezingen Europees Parlement


Kiezers in de 27 lidstaten van de Europese Unie kunnen volgend jaar de hulp inroepen van een stemwijzer. Vandaag wordt in Brussel de EU Profiler, de Europese stemwijzer, geïntroduceerd. In juni 2009 worden in alle landen van de Europese Unie verkiezingen voor het Europees Parlement gehouden.

De stemwijzer is ontwikkeld door het Nederlandse Kieskompas en de European University Institute in Florence. Het project wordt medegefinancierd door de Europese Unie.

Met de stemwijzer zal ook worden gemeten hoe in de diverse lidstaten over de Europese Unie wordt gedacht.


bron: NRC Next



Lees mijn oproep om naar het stemburo te gaan en je stem ongeldig te maken en je snapt dat wat mij betreft een stemwijzer niet nodig is.

Stem wijzer, stem ongeldig!
Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Europese stemwijzer voor verkiezingen Europees Parlement', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
Belgische politie waarschuwt voor nieuwe vind-ik-leuk-knop Facebook Privacy : 1 13 May 2016
Speciale Google zoekmachine voor partijprogramma's Invloed door te stemmen? : 1 27 May 2010
PvdA stoot kiezers af door keuze voor Job Cohen! Een politici op een misser betrapt? : 1 18 May 2010
Stemwijzer zonder vragenlijst Humor. : 3 18 May 2010
'Verkiezingen kunnen beter' Kiesstelsel landelijk : 1 17 May 2010
Verwerkingstijd: 0.13 seconden
2,163,809 unieke bezoeken