obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 2

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Een politici op een misser betrapt? Deel het met ons
 Onderwerp afdrukken
Actie tegen 'Erdogan van de Lage Landen'
kiesverstandig

Quote

Het uur van de macht (2)

Het opmerkelijk stilzwijgen van coalitiegenoot Partij van de Arbeid over het optreden van eerste minister Balkenende, in functie, vanuit het Catshuis, in een godsdienstig programma, waarin hij ook nog zei dat "je zonder het geloof ook niet kunt functioneren, dat hoef ik de kijkers van 'Hour of Power' niet uit te leggen" duurt voort. Bos mag niet zijn voorkeur voor Obama laten blijken in RTL-Z, Balkenende wel zijn voorkeur voor het in hoofdzaak christelijke Opperwezen, en de sociaal-democratie zwijgt over deze vergaand bespottelijke vertoning.

Ook de diverse smaken liberalen, van Femke via Pechtold en Rutte tot Verdonk, zwijgen. Wilders, wellicht vanwege zijn voorliefde voor de joods-christelijke traditie, zwijgt ook. De PvdA zit echter in deze coalitie, en moet daarom spreken - tegen Balkenende die zich nu profileert als de Erdogan van de Lage Landen. De grote meerderheid van dit seculiere land tolereert, meneer Balkenende, vanwege de scheiding van kerk en staat en de vrijheid van godsdienst, Uw wat in onze ogen wonderlijke levensbeschouwelijke opvattingen zolang die in het privé-domein blijven.

Du moment dat U optreedt als onze regeringsleider, moet U zich neutraal en seculier opstellen. Waar ook Uw politieke opvattingen uit voortspringen, wat ook Uw richtsnoer mag zijn, als U spreekt in functie willen we daar niets van horen. He-le-maal niets.

Wat nu? Actie!

Het systeem van e-mail-adressen van de Tweede Kamer is eenvoudig. De eerste voorletter punt achternaam at tweedekamer.nl. Tichelaar is even uit de running, dus de vigerend fractievoorzitter is Mariëtte Hamer. M.Hamer@tweedekamer.nl. Heeft U een andere voorkeur, J.Dijsselbloem@tweedekamer.nl werkt ook. Enzovoort.

Vanwege de majeure staatkundige implicaties van Balkenende's escapade met de Heer in het Catshuis stel ik voor dat we ons richten op M.Hamer@tweedekamer.nl. Stuur haar een e-mail, met boosheid over de inbreuk op de scheiding van Kerk en Staat, over de belediging van ongelovigen die volgens de PM niet in staat zijn tot medemenselijkheid, met links naar posts, met wat je maar wilt. En hou het netjes! Ons seculieren hebben wel stijl, nietwaar?

Bron: dezwijger blogspot


JPB gelooft dat ie zonder geloof niet kan functioneren. Hierbij toont hij de fout van zijn geloof aan. Want er zijn miljoenen mensen die zonder geloof gewoon functioneren. Dus Jan Peter Balkenende is niet meer geloofwaardig.:p
Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Actie tegen 'Erdogan van de Lage Landen'', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
'PVV profiteert van wantrouwen tegen regering' Media invloed van kranten, radio en tv : 1 28 Mar 2009
Rutte strijdt tegen 'terreur van middelmaat' Zoals de wind waait, waait mijn jasje : 1 28 Aug 2008
Verzet tegen watermerken van printers Privacy : 1 08 Apr 2008
Verwerkingstijd: 0.14 seconden
2,170,649 unieke bezoeken