obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 4

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Met steeds meer electronische mogelijkheden moeten we onze privacy goed in de gaten houden en ons niet laten meeslepen door (angst voor terroristische) sentimenten.
 Onderwerp afdrukken
schending privatie
Hilda
Hallo, hoe kun je je wapenen tegen een medewerker die werkzaam is in het gemeentehuis, en die voor prive doeleinden gebruik{inzicht burgerzaken} maakt van persoons gegevens.Hiermee ook diverse mensen onder druk zet. Wie heeft hier een antwoord op. Vr Gr. Hilda. Angry


Als je zelf ook op dat gemeentehuis werkt en het is aantoonbaar (door intern onderzoek), dan zal je eventueel als `klokkenluider' te werk kunnen gaan. Alleen is dit advies van belang, neem ook meerdere mensen in vertrouwen en zeg wat er speelt. Daarnaast is het van belang of je lid bent van een vakbond of neem alvast contact op met een rechtswinkel.
Je kan nooit weten of de beweringen worden geloofd, nietwaar???
Gewijzigd door Bert2006 op 30 March 2007, 22:54
 
kiesverstandig
Als dit aantoonbaar is, direkt naar de politie stappen. Als je dat nog niet wilt dan kun je eens kijken of er vrouwengroeperingen zijn die je kunnen helpen.
Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
 
kiesverstandig

Quote

Hilda(overgenomen uit artikelen)
Hallo, ik heb bewijzen en zelf 2 getuigen maar zijn chef zegt dat hij niet in het bestand van burgen zaken kan komen.{ wel via zijn colega's}Hij heeft het ook toegegeven en excusses aan geboden, en dat is voldoende volgens zijn werkgever en heeft beloofd het nooit weer te doen.Sad


Natuurlijk willen ze op die manier de zaak in de doofpot proberen te stoppen. Je kunt naar een advokaat stappen en je zaak voorleggen. Een advokaat kan inschatten of je zaak haalbare kaart is en of er strafbare feiten gepleegd zijn. Het lijkt mij duidelijk aangaande op jouw verhaal dat de privacy geschonden is. Advokaten kosten wel geld. Ik dacht dat het buro voor rechtshulp gratis was tenminste als je onder een bepaald inkomsten niveau zit. Via google komen er genoeg links boven drijven. Google --> buro voor rechtshulp!

Je kunt ook de publiciteit zoeken in de media bij programma's zoals 'misdaad verslaggever Peter R. de Vries'. Wie weet gaat er wel een beerput open.

Tot slot vond ik nog een post die je zeker moet lezen, -> http://www.kiesverstandig.eu/forum/vi...read_id=92

Graag hier verder gaan!
Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'schending privatie', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
Website als eerste hulp bij schending privacy Privacy : 1 30 Jan 2007
Verwerkingstijd: 0.22 seconden
2,168,444 unieke bezoeken