obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 4

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Een politici die opeens iets anders beweert. We willen het graag weten.
 Onderwerp afdrukken
Wat voor coalitie voorspelt U?
karel
Hier mag u voorspellen welke partijen uiteindelijk een regering gaan vormen. Graag met motivatie.



Ik geef vast een voorzetje:

Ik gok op CDA, PvdA en SP.
Motivatie; deze partijen kunnen een meerderheidsregering vormen. Het CDA zal uiteindelijk overstag gaan omdat ze de premier mogen leveren terwijl ze niet de grootste zijn.
Politiek is, "Uitspraken doen en dan zeggen dat je het nooit gezegd hebt.".
 
Bert2006
Ik voorspel deze coalitie:

PvdA, CDA , SP ;
verwacht wordt dat PvdA toch de winnaar vanwege rechtsstreekse persoonlijke aanvallen door Balkenende en Rutte/Verdonk. Dit willen de kiezers niet, men wil nu alleen maar op inhoud kiezen. Het `smoelenboek' komt later wel. Wink

Motivatie rondom coalitie: CDA is tot nu toe geen partij, die soldariteit uitstraalt naar de burgers al zeggen ze van wel. PvdA, SP kunnen samen geen linkse coalitie vormen omdat ze geen meerderheid van zetels zullen halen. Politieke veranderingen hebben alleen kans van slagen als het echt sociaal geregeerd kan worden, de lasten niet blijvend op de minder draagkrachtigen neergelegd worden en adequaat ingrijpen waar de nood (armoede) `t hoogst is.
Soldariteitszin betekent ook offers brengen; naar de toekomst kijken is realiteit onder ogen zien.
Niemand is volmaakt en perfect, laat `n ander in eigen waarde.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat voor coalitie voorspelt U?', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
Belgische politie waarschuwt voor nieuwe vind-ik-leuk-knop Facebook Privacy : 1 13 May 2016
Speciale Google zoekmachine voor partijprogramma's Invloed door te stemmen? : 1 27 May 2010
PvdA stoot kiezers af door keuze voor Job Cohen! Een politici op een misser betrapt? : 1 18 May 2010
Stemmen op 4 juni voor het europees parlement Invloed door te stemmen? : 4 30 May 2009
Oplossingen voor privacyschending Privacy : 1 25 Jan 2009
Verwerkingstijd: 0.10 seconden
2,163,626 unieke bezoeken