obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 3

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Denk u door te stemmen invloed te kunnen uitoefenen?
 Onderwerp afdrukken
'Minder Turken stemmen PvdA en CDA'
Bert2006
- Minder Turkse Nederlanders gunnen hun stem aan PvdA en CDA dan twee weken geleden. Dat blijkt vrijdag uit de Stemindex Allochtonen van onderzoeksbureau Foquz Etnomarketing. Onder andere allochtone groeperingen herstelt de PvdA zich iets.

Als er nu Tweede-Kamerverkiezingen zouden zijn, zou 34,5 procent van de Turkse Nederlanders op de PvdA stemmen en 4,3 procent op het CDA. Twee weken geleden waren de percentages nog 46 voor de PvdA en 8,7 voor het CDA. Het aantal zwevende Turkse kiezers is verdubbeld naar 17,3 procent.

Bron: Telegraaf.nl (v.d. redactie: vrijdag 20 October 2006)

Quote

En waarheen zouden die Turkse stemmen straks wel gaan: SP of D`66??

Gewijzigd door Bert2006 op 20 October 2006, 12:45
Niemand is volmaakt en perfect, laat `n ander in eigen waarde.
 
beheerder

Quote

Bert2006 schreef:
En waarheen zouden die Turkse stemmen straks wel gaan: SP of D`66??



Ik denk dat die een voorkeurstem gaan uitbrengen op een landgenoot.

Op Aboutaleb b.v. Die is daarom al druk bezig zoveel mogelijk publiciteit te krijgen. Er wordt dus niet op de PvdA gestemd maar op Aboutaleb. (Aboutaleb = lid PvdA).

Quote

Verkiezingsprogramma 2007-2010
Het Partijbestuur (PvdA) heeft op 22 februari 2006 de commissie bekendgemaakt die het verkiezingsprogramma gaat schrijven voor de Tweede Kamerverkiezingen van mei 2007. Voorzitter is de Nijmeegse wethouder Paul Depla. Vice-voorzitter is Hans Spekman, wethouder in Utrecht. Ook de Amsterdamse wethouder Ahmed Aboutaleb is lid van de commissie.

Gewijzigd door beheerder op 22 October 2006, 11:31
Politiek is elastiek, alles is rekbaar!

Doe mee, wees niet passief! De politiek bemoeit zich met jou! Dus bemoei je met de politiek!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; ''Minder Turken stemmen PvdA en CDA'', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
PvdA stoot kiezers af door keuze voor Job Cohen! Een politici op een misser betrapt? : 1 18 May 2010
Stemmen op 4 juni voor het europees parlement Invloed door te stemmen? : 4 30 May 2009
PvdA hielp Volkskrant bij 'martel'-primeur Politiek eigenbelang : 1 25 Jan 2007
Ik ben wezen stemmen, maar......op wie??? Invloed door te stemmen? : 2 23 Nov 2006
PvdA 'woedend en beschaamd' Zoals de wind waait, waait mijn jasje : 2 20 Sep 2006
Verwerkingstijd: 0.18 seconden
2,163,941 unieke bezoeken