obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Hier mag gezeurd worden. Houd het wel netjes!
 Onderwerp afdrukken
Is elke mening evenveel waard?
Jan Freitas
Ik erger me aan oeverloze discussies, niet alleen van politici maar ook op diverse internetforums waar veel te veel mensen hun mond open doen zonder verstand van zaken te hebben. Hoe kun je bijvoorbeeld iemand serieus nemen die niet eens weet dat politici het meervoud is van politicus?
Ik denk niet dat Verstandig Kiezen bevorderd wordt door maar iedereen in het wilde weg te laten discussieren.
 
kiesverstandig
Het niveau waarop de discussie zich afspeelt is bepalend of jij je er aan ergert of niet. Toch is het denk ik goed dat er gediscussieerd word ongeacht het niveau. Door mee te doen aan discussies leer je tenminste ook andere standpunten kennen en verbreed je je kijk op de wereld.

Waar ik mij persoonlijk aan erger is dat onwaarheden door onwetende mensen als waarheden verkondigd en verdedigd worden.
Politici zijn net als de wind; "zoals de wind waait, draait mijn mening".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Is elke mening evenveel waard?', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
Balans: Wat zijn beloftes van kabinet waard? Verkiezingsbeloftes, waarmaken of breken : 3 21 Nov 2009
Persoonlijke mening relevant of niet??? Media invloed van kranten, radio en tv : 5 10 Oct 2006
Verwerkingstijd: 0.20 seconden
2,167,364 unieke bezoeken