obey-robots.txt

Nog geen lid?

Word lid!
Lees ook de disclaimer.

Navigatie

Leden enquête

De Stemcomputer moet een extra knop krijgen met de tekst, "Maak mijn stem ongeldig!"

ja
ja
81% [17 stemmen]

nee
nee
19% [4 stemmen]

Stemmen: 21
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 15 Jul 2006

Enquête archief

Gebruikers Online

· Gasten online: 2

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: LM5NL

Delen/Favorieten

Inloggen

Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Wij vertrouwen stemcomputers niet

Bits of Freedom

Onderwerp bekijken

Met steeds meer electronische mogelijkheden moeten we onze privacy goed in de gaten houden en ons niet laten meeslepen door (angst voor terroristische) sentimenten.
 Onderwerp afdrukken
Belgische politie waarschuwt voor nieuwe vind-ik-leuk-knop Facebook
karel
De Belgische politie geeft een opvallende waarschuwing. Gebruikers van Facebook moeten wat de politie betreft Facebooks nieuwe vind-ik-leuk-knoppen niet gebruiken.
Facebook is een marketingkampioen. Voortaan kan het onze reacties op de posts van onze vrienden of gevolgde pagina"™s, meten.

Icoontjes
De vind-ik-leuk-knop is sindskort aangevuld met meer emoties. Als gebruikers daarop klikken, zou Facebook meer over hen weten dan voorheen, redeneert de politie. De icoontjes helpen niet alleen je gevoelens uit te drukken, ze helpen Facebook ook de doeltreffendheid van de advertenties op je profielpagina na te gaan.

Adverteerders
In de blogpost wordt gesteld dat als gebruikers bijvoorbeeld vrolijk zijn, Facebook daaruit kan afleiden dat reclames beter aanslaan. Met als gevolg dat adverteerders weer meer hebben aan de likes. "Een reden te meer dus om niet te snel te klikken als u uw privacy wilt beschermen", concludeert de politie. Federale Politie
Politiek is, "Uitspraken doen en dan zeggen dat je het nooit gezegd hebt.".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Antwoorden

Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Belgische politie waarschuwt voor nieuwe vind-ik-leuk-knop Facebook', te verwijzen!

BBcode:
HTML:

Vergelijkbare onderwerpen

Onderwerp Forum         Laatste bericht
Speciale Google zoekmachine voor partijprogramma's Invloed door te stemmen? : 1 27 May 2010
PvdA stoot kiezers af door keuze voor Job Cohen! Een politici op een misser betrapt? : 1 18 May 2010
Vodafone en T-Mobile laten onterecht sms'jes lezen aan politie Privacy : 1 30 May 2009
Stemmen op 4 juni voor het europees parlement Invloed door te stemmen? : 4 30 May 2009
Politie breekt in in PC's Big Brother is hacking you! Privacy : 7 22 May 2009
Verwerkingstijd: 0.10 seconden
2,163,914 unieke bezoeken